Palaute

Ilman palautetta mikään ei kehity. Lähetä risuja tai ruusuja Herättäjä-Yhdistykselle tällä lomakkeella.
HUOM. jättämällä yhteystietosi varmistat, että voimme tarvittaessa kysyä lisätietoja. Yhteystietojasi käytetään vain viestiin vastaamiseen.

• Mikäli palautteesi koskee Henki-lehteä, toivomme sinun lähettävän sen tästä linkistä.
  • Huomaa, että sekä Körttifoorumi että Facebookin Körtit-ryhmä ovat vapaaehtoisten ylläpitämiä keskustelupalstoja. Herättäjä-Yhdistys ei seuraa eikä moderoi keskustelua näillä palstoilla. Niiden sisältökysymyksistä kannattaa keskustella palstojen ylläpitäjien kanssa.

Palautelomake

• Jos haluat meidän ottavan sinuun yhteyttä, jätäthän tähän puhelinnumerosi ja/tai sähköpostiosoitteesi.