Medialle

Yhteystiedot

Ellet löydä etsimääsi tältä sivulta, ota yhteyttä viestintäsuunnittelija Kaisa Viitalaan, puh. 040 552 6062, kaisa.viitala@h-y.fi.

Herättäjä-Yhdistyksen logo Herättäjä-Yhdistyksen logo

Herättäjä-Yhdistyksen logon on päivittänyt vanhasta nuoliristi-logosta graafinen suunnittelija Tero Ahonen 2011. Herättäjä-Yhdistyksen logo kuvaa yhteen tulemista ristin juurelle.

Tulevien herättäjäjuhlien logo

Painokelpoisen logon voit ladata täältä.

Talviveisuiden logo

Herättäjä-Yhdistyksen valtakunnalliset Talviveisuut on 2000-luvun alussa kehitetty veisuu-, keskustelu- ja seuratapahtuma. Talviveisuut pidetään vuosittain eri paikkakunnalla, ja tapahtuman ohjelmaan kuuluu veisuuta, konsertteja, yhteen tulemista ja seurustelua.

Talviveisuiden logon on suunnitellut Tuuli Seppälä.

Lue lisää Talviveisuista.

Siionin virret

Kuvien käyttö sallittu seurojen, veisuiden ym. Siionin virsiin liittyvien tapahtumien markkinoinnissa. Klikkaa kuvaa, niin se avautuu painokelpoisena. Lisätietoa Siionin virsistä on täällä.

Kuva: Maria Laurila

Kuva: Iida Tukeva

Kuva: Maiju Koivusalo

Tietoa Herättäjä-Yhdistyksestä ja herännäisyydestä