Liity Herättäjä-Yhdistyksen jäseneksi

Voit liittyä Herättäjä-Yhdistyksen vuosijäseneksi tai nuorisojäseneksi (alle 24 vuotta) seuraavasti:

1. täytä alla oleva lomake
  2. maksa jäsenmaksusi tilillemme POP FI44 4747 1020 0016 55
    TAI MobilePay-numeroon 16839
    Viestikenttään kirjoitettava jäsenen nimi!
  • Maksamalla jäsenmaksun 30.4. mennessä olet äänioikeutettu Herättäjä-Yhdistyksen vuosikokouksessa, joka pidetään yleensä herättäjäjuhlien yhteydessä.
  • Kun maksusi on kirjautunut meille, lähetämme sinulle liittymislahjana uudistetut Siionin virret.
  • Lisäksi saat jatkossa jäsenenä kolmesti vuodessa Yhteen hiileen -jäsenpostia, johon sisältyy kesäkuussa yhdistyksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sisältävä Yhteen hiileen -lehti.

Lisäksi nuorisojäsen saa Aholansaaressa seuraavat edut:
HUOM. varaudu todistamaan jäsenyytesi esittämällä Aholansaaressa saamasi sähköposti etuuksista.

• Yöpyminen -20 %
  • Mukkelis ja Saaritapahtumissa kioskituotteet -20 %
  • Aholansaaren hupparit ja paidat -20 %

Liittymällä jäseneksi tuet Herättäjä-Yhdistyksen työtä niin kotimaassa, lähetyskentillä kuin nuorten parissakin. Kiitos siitä!

Liity jäseneksi

• Liityn jäseneksi Herättäjä-Yhdistykseen *