Tiedote Herättäjä-Yhdistyksen hallituksen kokouksesta 21.11.2020

Hallitus mm. hyväksyi palvelusopimuksen Suomen Lähetysseuran kanssa vuodelle 2021.

Koronatilanteesta johtuen hallitus piti kokouksen etäkokouksena. Kokouksessa päätettiin seuraavista asioista:

Palvelusopimus Suomen Lähetysseuran kanssa hyväksyttiin vuodelle 2021. Sopimuksen arvo on 60 000 euroa. Lisätietoja nykyisistä kohteista löydät H-Y:n verkkosivuilta

Herättäjäjuhlat vuonna 2022 pidetään Joensuussa, mikäli Joensuun seurakunnat tekevät asiassa myönteisen päätöksen. Joensuun juhlatoimikunta oli toivonut asiassa uutta periaatepäätöstä. Alun perin herättäjäjuhlat piti järjestää Joensuussa kesällä 2021, mutta niiden järjestämistä siirrettiin koronatilanteen takia vuodella. Ensi kesänä herättäjäjuhlat on tarkoitus järjestää Kauhavalla.

Aholansaarisäätiön hallitukseen valittiin Martti Kauhanen puheenjohtajaksi, Minna Kettunen, Kati Jansa ja Kalle Hiltunen. Hallitusta täydennetään ensi vuoden alussa yhdellä jäsenellä.

Karhunmäkisäätiön hallitukseen valittiin Hanna Tuura ja Antti Koski varsinaisiksi jäseniksi ja varajäseniksi Mikko Mäkinen ja Martti Mattila.

Kirjanpitäjän tehtävänimike muutetaan taloussihteeriksi vuoden 2021 alusta. Tehtävää hoitavalle Heli Ahoselle myönnettiin yhdistyksen nimenkirjoitusoikeus ja tilinkäyttöoikeudet. Samalla Hanna Maunulan nimenkirjoitus- ja tilinkäyttöoikeudet päättyvät vuoden 2020 lopussa. Maunula siirtyy toisen työnantajan palvelukseen alkuvuodesta 2021.

Toimistosihteeri Kati Leskelän irtisanoutumisilmoitus merkittiin tiedoksi ja päätettiin aloittaa toimistosihteerin tehtävän täyttö.

Hallitus merkitsi lisäksi tiedoksi toiminnanjohtajan ajonkohtaiskatsauksen.

Lisätietoja hallituksen päätöksistä antaa toiminnanjohtaja Simo Juntunen (simo.juntunen@h-y.fi, 050 337 1535).