Tiedote Herättäjä-Yhdistyksen hallituksen kokouksesta 11.12.2021

Julkaistu 16.12.2022

Herättäjä-Yhdistyksen hallitus kokoontui etäkokouksena lauantaina 11.12.2021. Kokouksessa päätettiin seuraavista asioista:

Palvelusopimus Suomen Lähetysseuran kanssa hyväksyttiin vuodelle 2022. Suomen Lähetysseuran kautta kanavoitavan Herättäjä-Yhdistyksen kansainvälisen työn arvo on 60 000 euroa. Lisätietoja Herättäjä-Yhdistyksen kansainvälisestä työstä kohteista löydät H-Y:n internetsivuilta osoitteesta www.h-y.fi/kv.

Herättäjä-Yhdistyksen toimistosihteeriksi yhdistyksen toimistoon Lapualle valittiin Kirsi Huhtakangas. Hän aloittaa työssä tammikuun alussa 2022.

Hallitus päätti Joensuun herättäjäjuhlille 2022 pyydettävät puhujat. Puhujalista julkaistaan kevättalvella, kun kaikilta puhujilta on saatu suostumus.

Aholansaarisäätiön hallitukseen valittiin Martti Kauhanen puheenjohtajaksi, Minna Kettunen, Maria Korkalainen, Sanna Mertanen ja Tanja Roiha. Lisäksi Kalle Hiltunen on hallituksessa läsnä- ja puheoikeutettuna edustajana.

Karhunmäkisäätiön hallitukseen valittiin Marjanne Kuntsi ja Simo Ikola varsinaisiksi jäseniksi ja varajäseniksi Mikko Mäkinen ja Martti Mattila.

Hallitus päätti lisäksi mm. matkakorvausten perusteista vuodelle 2022 ja herättäjäjuhliin liittyvien pankkitilien käyttöoikeuksista sekä merkitsi lisäksi tiedoksi toiminnanjohtajan ajonkohtaiskatsauksen.

Lisätietoja hallituksen päätöksistä antaa toiminnanjohtaja Kalle Hiltunen, kalle.hiltunen@h-y.fi, 040 577 9195.