Körttifoorumi  
10.09.10 - klo:11:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Herättäjä-Yhdistyksen sivut löydät osoitteesta www.h-y.fi ja puhelinnumero on 06-433 5700

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Powerpark  (Luettu 533 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saleii
Körttiläisyyden jäljillä

Poissa Poissa

« : 30.06.10 - klo:23:57 »

Onks kukaan vieraillu powerparkissa? Millai paikka? Siellähän on kuulema muutakin ku huvipuisto esim hevostila.. Onko hieno paikka? Kaikki kokemukset tervetulleita.. Oisin ite lähössä sinne ens viikonloppuna =)
tallennettu
santtu-62
Vieras
« Vastaus #1 : 02.07.10 - klo:21:35 »

En ole käynyt, mutta haluaisin käydä. Sillä MSC kiinnostaisi minua eniten, jostain syystä  icon_cool

http://www.powerpark.fi/
tallennettu
Sanneli
ystäväkansaa

Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 18.07.10 - klo:23:11 »

Oon käyny Powerparkissa kahesti mutta viime kerrasta taitaa olla jo ainaki neljä vuotta... Paras laite oli semmonen torni jonka päässä pyöri semmonen keppi jonka päissä oli semmoset kopit jotka meni miten päin vaan! En muista laitteen nimeä... Mut huonoin oli semmonen juna minkä päälle tuli puolessa välissä matkaa pressu, matkapahoinvoinnista kärsivälle huono homma kun ei nähny yhtään ulos. Surullinen
tallennettu

"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC | New Look by Nolt Validi XHTML 1.0! Validi CSS!